Kurung kain kapas

Saya suka baju kurung kain kapas. Berbual dengan teman di laman sosial facebook mengingatkan saya tentang datangnya minat ini. Mula suka apabila melihat seorang pelakon dalam filem Yasmin Ahmad apabila mengenakan baju tersebut beberapa tahun lalu. Terus jadi fevret. Jadi saya menjadikan baju ini sebagai koleksi. Apa yang penting tak panas dan sungguh selesa.


sweet dengan bunga kecil2 (:

Advertisements

4 Responses to “Kurung kain kapas”

  1. charm Says:

    cantek2 kaler and design u pilih.. suke tgk u pakai baju kain cotton nih..heheh

  2. yusry Says:

    rasanya mmg seswai kalau u pakai la…sbb ada jugak orang yg mcm tak kena sgt la kalau pakai baju mcm ni..

    anyway, bila tgk baju2 ni, teringat zaman masa kecik2 dulu sbb arwah opah selalu pakai baju bunga kecik2 ni!

    • sepatubunga Says:

      tengs!….rasa macam pakai tshirt je….tu yg suka tu…hee

      orang lama mmg suka pakai bj cotton….salu pakai wat kurung kedah kan….jgn tengok i teringat nenek u suda…:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: